Tải app JobsGO

Digital Marketing Executive

Công Ty TNHH Kimberly-Clark Việt Nam Công Ty TNHH Kimberly-Clark Việt Nam
  • Hết hạn trong 14 ngày nữa
  • Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Loại hình

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    25/04/2025

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    - Ho Chi Minh City

    Việc làm Hồ Chí Minh

    jobsgo CV của bạn có phù hợp với việc làm này?

    Đang phân tích CV...

    Mô tả công việc

    Mission

    - Drive Online Growth: Translate brand marketing strategies into effective e-commerce channel strategies for strategic partners, accelerating online channel growth result in market share gain.

    - Develop Shopper-Centric Plans: Collaborate to convey product marketing strategies into innovative, shopper-oriented e-commerce activation plans that in line with the overall marketing framework and Ecom channel priorities.

    - Preserve Brand Consistency: Ensure all e-merchandising and content initiatives reflect brand essence and objectives

    - Deploy Campaign Activation: Oversee seamless campaign deployment with clear, measurable KPIs.


    Main Tasks & Responsibilities

    - Champions the Kotex Online Brand plan for strategic platforms eg TiktokShop, Shopee including Campaign Ecom framework, e-campaign Local Thematic Ideation, campaign assortment strategy, GWPs, activation plan in key channel’s building blocks.

    - Develops a clear activation plan with clear building block that can deliver “from content to commerce” (Brand Live, Brand Video, Affiliate Live, Affiliate Video, Flash Sales/ Product Showcases)

    - Optimize consumer acquisition touchpoints pre-purchase, during purchase and post-purchase

    - Delivers disruptive Merchandising Creatives that aligned with Brand Strategy.

    - Develops strong GWPs Plan for shopper’s activation with optimal budget.

    - Conduct Campaign Post-Mortem Analysis to measure campaign effectiveness in terms of Ecommerce KPIs, Product Performance & provide insights for next campaign optimization.

    Yêu cầu công việc

    - Bachelor degree of Marketing, Business Administration or related field

    - From 2 years experience in similar roles

    - Experience at E-commerce platforms would be preferable

    - Good English communication

    - Proactive, agile, flexible with business mindset

    - Quick learner and not afraid of challenges

    Quyền lợi được hưởng

    13th payment
    Training for all employees
    Awards for best employees

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo
    JobsGo App
    JobsGO: Việc Làm Tìm Đến Bạn

    Nắm bắt cơ hội việc làm mơ ước với ứng dụng tìm việc hàng đầu ở Việt Nam!

    ★★★★★
    Tải về ứng dụng ngay!
    jobsgo
    Tạo CV / Resume