Tải app JobsGO

Điều Phối Viên Xuất Nhập Cảnh

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương 10 - 15 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Điều Phối Viên Xuất Nhập Cảnh đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    31/05/2019

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    1 - 2 năm

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 277-279 Lý Tự Trọng, phường Bến Thành, Quận 1, Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 1

    Ngành nghề

    Mô tả công việc

    Position Overview:
    Resident Global is looking for a dynamic candidate to work in the General Admin team of a fast-moving agency in second residence and citizenship planning as the Immigration Coordinator working at its Ho Chi Minh City office.
    Duties and Responsibilities
    - For immigration division, act as Immigration Coordinator to:
    - Make consultancy service contracts
    - Collect required documents from customers in timely manner
    - Organize and maintain accurate immigration records of customers
    - Fill application forms and prepare documents as requested in order to complete immigration applications
    - Analyze and assist lawyers in building strong and convincing records to increase customers’ chance of success
    - Review all files periodically to ensure timely applications, submissions and follow up on all communications regarding filed applications
    - Liaison with partners and frequently update customers about government’s changes in immigration process and regulations;
    - Support marketing activities if needed
    - To perform any other tasks as and when required.

    Yêu cầu công việc

    • Bachelor degree or diploma, preferably major in foreign language, business administration or related areas
    • Background qualification in personal assistant/secretary/administrative works
    • More than 1-2 years of work experience related to documentation processing
    • Detail-oriented, good at time management, fast learner, with a can-do attitude
    • Handle Client’s cases within the timely manner and flexible in all situations
    • Work under high pressure and well-performed of assigned tasks
    • Able to communicate effectively with Clients and consult on the documentation
    • Proficiency MS Office: Word, Excel
    • Strong command in English (both spoken & written)
    Benefits:
    • Attractive fixed salary and high bonus (dependable on experience and work performance)
    • Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
    • Working from Monday to Friday, annual leave: 12 days per year
    Salary range: 8-12 mil VND

    Quyền lợi được hưởng

    - Attractive fixed salary and high bonus (dependable on experience and work performance)
    - Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
    - Working from Monday to Friday, annual leave: 12 days per year

    Công ty TNHH Resident Global
    Chào đón bạn đến với

    Công ty TNHH Resident Global

    Kinh doanh

    277 Lý Tự Trọng, phường Bến Thành, Quận 1, TPHCM

    50-100 nhân viên

    Resident Global, tiền thân là Resident Asia có văn phòng chính tại Hồng Kông, là đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp dịch vụ di trú và định cư cho người nước ngoài sang khu vực... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume