Tải app JobsGO

Đại Lý Dịch Vụ Khách Hàng (Customer Service Agent)

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Đại Lý Dịch Vụ Khách Hàng (Customer Service Agent) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.
    Việc làm tương tự

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    15/11/2018

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    Yêu cầu kinh nghiệm

    2 - 3 năm

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh

    Mô tả công việc

    Handle customer request:

    - Responds to customer request sent to office, telephone, fax, mail, (visit)
    - Call the customer to confirm the information about the order
    - Receive and handle customer requests for Nespresso products and services via phone, email, and other channels.
    - Receive and process enquiries from customer on the complaint and warranty.
    - Consult the product information, inquiries and guide customers to order steps.
    - Gather information, feedback from customers during the support process.
    - Able to identify customers’ needs and advises them depending on their request or transfers the call to the right person
    - Proactively initiates contact with targeted accounts to propose products & support sales
    - Guaranties customer satisfaction handling professionally their request (proper phone etiquette, make sure all request are being treated on time)
    - Produces reports accurately and on time in order to minimize mistakes and delays
    Handles administrative tasks:
    - Records all customer request for reference by using the tools provided
    - Records unfulfilled customer orders, customer complaints, and reports them to relevant parties

    Yêu cầu công việc

    - Bachelor’s degree major in Business Administration, Customer Service, Foreign Language or related fields.
    - Minimum of 2 years experience in customer service, prefer candidates have experience in Coffee machine and horeca channel
    - Excellent communication skills – written and verbal (Vietnamese and English) with strong listening, problem solving and greeting attitude.
    - Having knowledge, understanding of e-commerce is an advantage.
    - The voice is clear, easy to hear, friendly, polite. Good reading and writing skills.
    - Great interpersonal skills and teamwork oriented: interact effectively with all levels and function as an effective team member
    - Dynamic, good ethics, enthusiasm, professionalism, positive, meticulous and work in a "can-do" attitude.
    - Product and customer knowledge

    Quyền lợi được hưởng

    Trao đổi khi phỏng vấn

    Công ty TNHH Thực phẩm Ân Nam
    Chào đón bạn đến với

    Công ty TNHH Thực phẩm Ân Nam

    Kinh doanh

    322 Dien Bien Phu, Ward 22, Binh Thanh Dist., Ho Chi Minh City, Vietnam

    200-500 nhân viên

    The Annam Group business came into being back in the year 2000 with a small Gourmet retail store located in the heart of Ho Chi Minh City. There we made a name for ourselves by cat... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume