Quận Tân Bình 11/04/2024 10 - 12 triệu VNĐ
Quận 1 17/04/2024 Từ 15 triệu VNĐ
Quận 3 20/04/2024 10 - 12 triệu VNĐ
Quận 12 28/03/2024 6 - 15 triệu VNĐ
Quận 12 30/03/2024 8 - 25 triệu VNĐ
Quận Tân Bình 05/04/2024 Thỏa thuận
Quận 10 24/04/2024 10 - 15 triệu VNĐ
Quận 1 31/03/2024 Thỏa thuận
Quận 2 11/04/2024 Đến 20 triệu VNĐ
Quận 1 21/04/2024 15 - 20 triệu VNĐ
Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển
14/05/2019
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
3 - 4 năm
Yêu cầu ngôn ngữ
Địa điểm làm việc
- Sourcing with vendors
- Preparing quotation
- Answer customers’ calls
- Processing customer’s order
- Collecting payment from customers
- Following shipments with vendor and update customer with lead time
- Provide after sales services to customers
- Generate Sales and Purchase Reports
- Create and maintain updated vendors registration and information, as well as initial checking of information
- Stock Planning
Order Entry
- Posting the order in system includes entering proforma invoice (sales order), purchase order, goods receipt, purchase invoice, delivery note and tax invoice.
Logistics
- Liaising with the shipping company / courier services provider for import and export.
- Work with warehouse for local delivery arrangement
Receiving and Dispatching
- Monitoring shipment schedules, check arrival times of the shipments.
- Check physically the quantity of receipt when the shipment arrived at the warehouse
- Contacting trucker or courier services to pick up for local dispatch
- Packing the goods and prepare required documents for local dispatch.
General office activities
- Administrative work like ordering stationeries and necessities for the office, call repair services etc..
- Filing documents
- Record the sample orders in and out
- Handling petty cash
. 3 years order processing experience, working in trading company is preferred;
. Have experience in purchasing is an advantage
. Have knowledge in logistic or import process
. Maintain high quality services to satisfy customer needs
. Patient, pleasant and be able to work independently
. A keen sense of responsibility and be able to work under pressure
. Knowledge in ERP system is preferred
. Able to communicate in English
. Good communication skills
Year end bonus
Annual leave
Inpatient medical insurance
Lầu 5B, tòa nhà VMT, 82 Duy Tân, Cầu Giấy, Hà Nội, Việt Nam
50-100 nhân viên
Ellsworth Adhesives là tập đoàn quốc tế chuyên phân phối sản phẩm và thiết bị hóa học. Chúng tôi phân bổ đủ các loại keo dính, lớp lót bảo vệ, thiết bị phân phát, khuôn đóng và nhú... [Xem thêm]
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi