Tải app JobsGO

Đại Diện Bộ Phận Chăm Sóc Khách Hàng (Customer Service Representative)

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Đại Diện Bộ Phận Chăm Sóc Khách Hàng (Customer Service Representative) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.
    Việc làm tương tự

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    14/05/2019

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    Yêu cầu kinh nghiệm

    3 - 4 năm

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 99 Nguyễn Thị Minh Khai, Bến Thành, Quận 1, Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 1

    Mô tả công việc

    - Sourcing with vendors
    - Preparing quotation
    - Answer customers’ calls
    - Processing customer’s order
    - Collecting payment from customers
    - Following shipments with vendor and update customer with lead time
    - Provide after sales services to customers
    - Generate Sales and Purchase Reports
    - Create and maintain updated vendors registration and information, as well as initial checking of information
    - Stock Planning

    Order Entry

    - Posting the order in system includes entering proforma invoice (sales order), purchase order, goods receipt, purchase invoice, delivery note and tax invoice.

    Logistics

    - Liaising with the shipping company / courier services provider for import and export.
    - Work with warehouse for local delivery arrangement

    Receiving and Dispatching

    - Monitoring shipment schedules, check arrival times of the shipments.
    - Check physically the quantity of receipt when the shipment arrived at the warehouse
    - Contacting trucker or courier services to pick up for local dispatch
    - Packing the goods and prepare required documents for local dispatch.

    General office activities

    - Administrative work like ordering stationeries and necessities for the office, call repair services etc..
    - Filing documents
    - Record the sample orders in and out
    - Handling petty cash

    Yêu cầu công việc

    . 3 years order processing experience, working in trading company is preferred;
    . Have experience in purchasing is an advantage
    . Have knowledge in logistic or import process
    . Maintain high quality services to satisfy customer needs
    . Patient, pleasant and be able to work independently
    . A keen sense of responsibility and be able to work under pressure
    . Knowledge in ERP system is preferred
    . Able to communicate in English
    . Good communication skills

    Quyền lợi được hưởng

    Year end bonus
    Annual leave
    Inpatient medical insurance

    Ellsworth Adhesives Asia Limited
    Chào đón bạn đến với

    Ellsworth Adhesives Asia Limited

    Kinh doanh, Dược/Hóa chất/Sinh hóa

    Lầu 5B, tòa nhà VMT, 82 Duy Tân, Cầu Giấy, Hà Nội, Việt Nam

    50-100 nhân viên

    Ellsworth Adhesives là tập đoàn quốc tế chuyên phân phối sản phẩm và thiết bị hóa học. Chúng tôi phân bổ đủ các loại keo dính, lớp lót bảo vệ, thiết bị phân phát, khuôn đóng và nhú... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume