Tải app JobsGO

Customer Service Executive

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Customer Service Executive đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    05/05/2021

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    3 - 5 năm

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh

    Mô tả công việc

    I/ Objective
    - To improve the effectiveness of Yara’s structural design to meet targets.
    - To maximize the effectiveness of Yara employees through assignment to positions where the capabilities of each individual employee are used to the fullest extent possible.
    - To implement the business plan and to achieve the best use of the presently available supply of manpower within Yara Vietnam
    II/ Job deion:
    - Handle sales order processing to delivery.
    - Make sure customers clear all overdue debt before releasing delivery orders.
    - Calculate discount, rebate, bonus after trade campaign completed.
    - Issue letters/notifications to distributors for relevant matters (company policies, product changes notice, holiday notices, bonus notice, complaint reply…)
    - Handling customer inquiries, complaints, and requests professionally to maximize customers’ satisfaction.
    - Update Customer Profile in the system.
    - Improve bottom-line results by collecting customer feedback for management review and/or suggesting ways to enhance work efficiency.
    - Coordinate with Logistics and Planning, communicate to relevant parties about stock allocation or supply procedures.
    - Developing customer service procedures, policies & standards.
    - Take care of all kinds of communication with customers.

    Yêu cầu công việc

    1. English fluent both in speaking & writing
    2. Bachelor's Degree in Economics/Foreign Trade.
    3. Experience from multi-national companies in the same position
    4. Priority for candidates who have strong expertise in customer service
    5. Good at:
    + customer interaction
    + communication
    + Time management
    + Interpersonal
    6. Smart & quick response.
    7. Characteristics: Mature, friendly, patient & customer-oriented
    8. Experience:
    + 3-4 years in Customer service is a must.
    + Experience in Logistics/Supply Chain is preferred.

    Quyền lợi được hưởng

    - Having chances to get attractive company bonus every month/year
    - Company trip once a year + Joining party
    - Salary and position is reviewed 1 time a year
    - Bonus by individual ability and company’s performance.
    - Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
    - Dynamic and sociable working environment.

    Công Ty TNHH Yara Việt Nam
    Chào đón bạn đến với

    Công Ty TNHH Yara Việt Nam

    Dược/Hóa chất/Sinh hóa

    138-142 Hai Ba Trung Da Kao Ward. District 1, HCMC

    100-200 nhân viên

    Yara delivers solutions for sustainable agriculture and the environment. Our fertilizers and crop nutrition programs help produce food required for the growing world population. Ou... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume