Tải app JobsGO

Customer Service Director

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Customer Service Director đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Giám Đốc Và Cấp Cao Hơn

    Ngày đăng tuyển

    11/08/2021

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 2 năm

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Quận 12, Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh

    Mô tả công việc

    • Service Delivery – achieving all key contractual SLAs
    • Day to day Client management
    • Lead all client and internal calls for the process, single point of contact
    • Direct WFM, Training and other shared services for optimum functioning of account
    • Single point of contact for all financial decisions regarding the account
    • Manage attrition and career planning of all employees within span of control
    • Grow account strategically to increase top line for the organization
    • Manage and improve profitability of the account
    • Ensures continuous improvement in service delivery through Process Improvement Initiatives.

    Yêu cầu công việc

    • Vast experience (hands on) in contact center/ outsourcing space
    • Knowledge of leading delivery with Voice business services is mandate
    • Ability to monitor efficiency parameters (seat utilization / shrinkage / attendance management / retention etc)
    • Ability to work under pressure and adapt & drive the team to meet constant changing dynamics
    • Ability to manage client expectations and drive high e-Sat / VOC
    • Strong financial management acumen. Understanding of P&L
    • Strong understanding of contracts and key BPO dynamics governing them
    • Strong customer service orientation and client management skills
    • Robust experience of driving key customer metrics like NPS/ CSAT
    • Fundamentally a strong people manager. Should be able to guide a team to success
    ***Concentrix is an Equal Employment Opportunity employer***

    Quyền lợi được hưởng

    • Having chances to get attractive company bonus every month/year
    • Company trip once a year + Joining party
    • Salary and position is reviewed 1 time a year
    • Bonus by individual ability and company’s performance.
    • Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
    • Dynamic and sociable working environment.

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume