Quận Thanh Xuân 05/04/2024 5 - 7 triệu VNĐ
Đống Đa 29/03/2024 Thỏa thuận
Huyện Hoài Đức 06/04/2024 7 - 10 triệu VNĐ
Quận Hoàn Kiếm 24/04/2024 7 - 10 triệu VNĐ
Quận Tây Hồ 29/03/2024 10 - 30 triệu VNĐ
Quận Cầu Giấy 13/04/2024 8 - 15 triệu VNĐ
Quận Hai Bà Trưng 25/04/2024 3 - 6 triệu VNĐ
Quận Cầu Giấy 12/04/2024 14 - 16 triệu VNĐ
Quận Cầu Giấy 14/04/2024 6 - 8 triệu VNĐ
Quận Ba Đình 31/03/2024 Thỏa thuận
Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển
12/05/2021
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Cao Đẳng
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Địa điểm làm việc
• Build the relationships with the existing customers and potential customers.
• Provide product/service knowledge to present to our customer.
• Plan to visit VIP customers + Visit customer with sales.
• Coordinate with other department to support our customer to achieved sales target.
• Clues receive all information about customer complaints, give directions for handling, submit to GD for comments and discussions at the HOD.
• Report the relevant problem to GD
• College/ University with Foreign Trade, Economic, Business Administration degree or relevant.
• experience in Customer service logistc
•Good communication in Chinese (Prefer) and English, presentation and negotiation skills
• Highly self-motivated, self-confident
• Ability to work quickly and efficiently under pressure condition
• Adequate computer skills - MS Office
- Having chances to get attractive company bonus every month/year
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.
Phòng số 3, Lầu 3, Toà nhà Broadway D, 152 Nguyễn Lương Bằng, Phường Tân Phú, Quận 7, TP.HCM
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi