Tải app JobsGO

Customer Service Advisor, Frontline

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Customer Service Advisor, Frontline đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.
    Việc làm tương tự

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    17/05/2022

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Cao Đẳng

    Yêu cầu kinh nghiệm

    1 - 3 năm

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 6 Thang Long Street, Tan Binh District, Ho Chi Minh City

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Tan Binh District

    Mô tả công việc

    • Accept and register bookings for DHL services
    • Offer alternatives to customers and seize upselling and cross-selling opportunity of valued added services (e.g. Sales Leads, shipment insurance) during interaction with customer
    • Respond to customers consistently and confidently by providing accurate information in all areas such as custom requirements, transit time and prices
    • Enhance service experience in DHL by exercising professionalism and empathy when dealing with each individual customer’s varying needs and demands
    • Liaise with Operations and other departments for quick and efficient resolution of customer issues and queries
    • Highlight areas for improvement with suggested solutions to improve DHL’s procedures, technology and service to positively enhance customer’s experience with DHL
    • Adhere to global CS procedures while maintaining discretion to exercise flexibility to customers’ needs within reasonable limits in consultation with CS supervisors and managers
    • Assist the supervisors (if applicable) to carry out relevant CS orientation / training programs for new or existing CS staff

    Yêu cầu công việc

    • Ability to work in shift
    • Expected years of experience: 2 years experience in a Customer Contact Centre or Telesales environment in a service industry (preferable)
    • Experience working in teams
    • Expected Educational Qualifications: College or University Degree (preferable) or Diploma
    • Typing skills (at least 30 wpm preferable)
    • Telephone skills (excellent)
    • Conflict resolution skills (excellent)
    • Technical Skills (Telephone and Order Booking systems preferable)
    • Communication skills - spoken and written (excellent)
    • Negotiation and interpersonal skills (excellent)
    • English skills – verbal and written (good)

    Quyền lợi được hưởng

    • Strong career support & lots of opportunities in an international environment.
    • Global certified training and a professional coaching & feedback culture
    • Respect and Results culture
    • Multifarious engagement activities under “Best Day Everyday Everyday” our Health & Well being program
    • Multifarious benefit programs including:
      • 15 annual leave days
      • Quarterly Incentive
      • Upselling Bonus
      • 13th month salary
      • Health Insurance premium package from Generali
    Công TY TNHH Chuyển Phát Nhanh DHL - VNPT
    Tham gia vào đại gia đình

    Công TY TNHH Chuyển Phát Nhanh DHL - VNPT

    Logistics

    6 Thang Long Street, Tan Binh District, Ho Chi Minh City, Vietnam

    >500 nhân viên

    DHL - Công ty Logistics của thế giới
    DHL là thương hiệu hàng đầu trên toàn cầu trong lĩnh vực hậu cần. Tập hợp các mảng dịch vụ của DHL đi đầu về cung cấp các dịch vụ hậu cần đa dạ... [Xem thêm]

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume