Quận Thanh Xuân 05/04/2024 5 - 7 triệu VNĐ
Đống Đa 29/03/2024 Thỏa thuận
Huyện Hoài Đức 06/04/2024 7 - 10 triệu VNĐ
Quận Hoàn Kiếm 24/04/2024 7 - 10 triệu VNĐ
Quận Tây Hồ 29/03/2024 10 - 30 triệu VNĐ
Quận Cầu Giấy 13/04/2024 8 - 15 triệu VNĐ
Quận Hai Bà Trưng 25/04/2024 3 - 6 triệu VNĐ
Quận Cầu Giấy 12/04/2024 14 - 16 triệu VNĐ
Quận Cầu Giấy 14/04/2024 6 - 8 triệu VNĐ
Quận Ba Đình 31/03/2024 Thỏa thuận
Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển
22/07/2021
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
4 - 6 năm
Yêu cầu ngôn ngữ
Địa điểm làm việc
⇒ ParkCity Hanoi Township, Le Trong Tan Str, Ha Dong Dist, Hanoi
Việc làm Hà NộiCustomer Service Centre
1. Dealing directly with residents either by telephone, electronically or face to face. Handle complex and escalated customer service issues.
2. Communicate and coordinate with internal departments of Project, Finance and Sales Department regarding to customer service issues to be solved.
3. Be a part of Red Book issuance process: contact with customers and co-ordinate with other departments for Red Book to be issued.
4. Set up complete Customer Service system for all future Phases including unit hand-over & rules & regulations and renovation process.
5. Analyse relevant data to improve customer service.
6. Keep records of customer interactions and transactions, recording details of inquiries, complaints, and comments, as well as actions taken.
Township Management Administration
7. Co-ordinate with maintenance team & contractor for timely defect rectification.
- Compiling and sending defects rectifications (for units and common area) to related contractor
- Scheduling time for defect rectification between contractors and customers
- Monitoring and ensuring timely completion of defect rectification works
8. Managing maintenance contracts and their renewal on a timely basis
9. Setting up and control the filing system for Township Management
- Possess Bachelor in Business Studies or Equivalent
- Minimum 4 years working experience
- Expertise in handling customer complaint experience
- Good communication skills in written, oral and listening
- Good problem analysis; problem-solving and planning skills
- Ability to evaluate situations, make decisions and react quickly and calmly in emergency situations
- Ability to work under pressure, results oriented with good inter personal skills
- Having chances to get attractive company bonus every month/year
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.
Đường Lê Trọng Tấn, Quận Hà Đông, Hà Nội
100-200 nhân viên
Công ty Cổ phần Phát triển Đô thị Quốc tế Việt Nam (VIDC) là thành viên của Tập đoàn Perdana ParkCity (Kuala Lumpur) với dự án đã đạt nhiều giải thưởng uy tín, Desa ParkCity tại Ku... [Xem thêm]
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi