Tải app JobsGO

Customer Serivce Executive/ Chăm Sóc Khách Hàng

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương 10 - 13 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Customer Serivce Executive/ Chăm Sóc Khách Hàng đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.
    Việc làm tương tự

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    22/07/2021

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    4 - 6 năm

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    ⇒ ParkCity Hanoi Township, Le Trong Tan Str, Ha Dong Dist, Hanoi

    Việc làm Hà Nội

    Mô tả công việc

    Customer Service Centre
    1. Dealing directly with residents either by telephone, electronically or face to face. Handle complex and escalated customer service issues.
    2. Communicate and coordinate with internal departments of Project, Finance and Sales Department regarding to customer service issues to be solved.
    3. Be a part of Red Book issuance process: contact with customers and co-ordinate with other departments for Red Book to be issued.
    4. Set up complete Customer Service system for all future Phases including unit hand-over & rules & regulations and renovation process.
    5. Analyse relevant data to improve customer service.
    6. Keep records of customer interactions and transactions, recording details of inquiries, complaints, and comments, as well as actions taken.
    Township Management Administration
    7. Co-ordinate with maintenance team & contractor for timely defect rectification.
    - Compiling and sending defects rectifications (for units and common area) to related contractor
    - Scheduling time for defect rectification between contractors and customers
    - Monitoring and ensuring timely completion of defect rectification works
    8. Managing maintenance contracts and their renewal on a timely basis
    9. Setting up and control the filing system for Township Management

    Yêu cầu công việc

    - Possess Bachelor in Business Studies or Equivalent
    - Minimum 4 years working experience
    - Expertise in handling customer complaint experience
    - Good communication skills in written, oral and listening
    - Good problem analysis; problem-solving and planning skills
    - Ability to evaluate situations, make decisions and react quickly and calmly in emergency situations
    - Ability to work under pressure, results oriented with good inter personal skills

    Quyền lợi được hưởng

    - Having chances to get attractive company bonus every month/year
    - Company trip once a year + Joining party
    - Salary and position is reviewed 1 time a year
    - Bonus by individual ability and company’s performance.
    - Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
    - Dynamic and sociable working environment.

    Bất động sản

    Đường Lê Trọng Tấn, Quận Hà Đông, Hà Nội

    100-200 nhân viên

    Công ty Cổ phần Phát triển Đô thị Quốc tế Việt Nam (VIDC) là thành viên của Tập đoàn Perdana ParkCity (Kuala Lumpur) với dự án đã đạt nhiều giải thưởng uy tín, Desa ParkCity tại Ku... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume