Tải app JobsGO

Customer Care Staff (Online Interview)

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Customer Care Staff (Online Interview) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.
    Việc làm tương tự

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    17/08/2021

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 19 Phố Duy Tân, Dịch Vọng Hậu, Cầu Giấy

    Việc làm Hà Nội

    Mô tả công việc

    Due to high demand, we are looking for 02 Temporary Customer Service staff within 8 months.
    Good candidates can be considered for a permanent position.
    The detailed Job Description as below:

    - Customer care: Track orders, send bookings to customers, directly interact with customers via email, phone, solve arising problems.
    - Support sales staff: Receive and handle requests of customers or foreign agents such as checking cargo information, handling complaints if arising, etc...
    - Supervise the cargo preparation department: Sending requests/instructions to the direct cargo handling departments and monitoring the whole process of preparing cargo to ensure they are in accordance with the requirements of the customer.
    - Coordinate with related departments to handle unusual incidents.
    - Update information and status of cargo for related parties such as customers, foreign agents as required.
    - Make reports according to customer requirements.
    - Perform duties assigned by superiors.

    Yêu cầu công việc

    - Bachelor Degree in Economics/ International Trade/ Foreign Trade..
    - Having at least one year experience in Logistic, Forwarding, Supply chain..
    - Good at English, Microsoft Office (Word, Excel)
    - Excellent in communication skill, negotiation skill and problem-solving skill.
    - Having good customer mind set.




    Quyền lợi được hưởng

    - Attractive salary, Annual leave.
    - Having opportunity to be our permanent staff.
    - Full package of social insurance as per Labour Law at gross salary.
    - Extra 24/7 accident insurance + Premium Health Care Insurance at many international hospitals.
    - International working environment with many opportunities to develop your career.
    - Working time: 08:00-17:35 from Monday to Friday.
    - Working location: 8th floor, TTC Building, 19 Duy Tan, Cau Giay, Hanoi.

    Công Ty TNHH Kintetsu World Express Việt Nam
    Mời bạn đến làm việc ở

    Công Ty TNHH Kintetsu World Express Việt Nam

    Kinh doanh

    Unit 6B, 7A, 7B, No. 51 Yen The Street, Ward 2, Tan Binh District, Ho Chi Minh

    20-50 nhân viên

    Kintetsu World Express (Vitenam ), Inc. is a Japanese Joint Venture Company which provides our customers and our partners all the services of International Transport Agency Servic... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume