Tải app JobsGO

Customer Care Specialist

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Customer Care Specialist đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.
    Việc làm tương tự

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    02/03/2021

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Cao Đẳng

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    Mô tả công việc

    You will support customers by providing helpful information, answering queries, + responding to complaints and feedback.
    Utilizing your strong forwarding + market knowledge, you will provide front line support for customers to ensure customer satisfaction with our products, services + features.
    - To drive customer engagement, satisfaction, retention + reactivation in close cooperation with Field Sales and the Operational Care Center (OCC).
    - To establish + strengthen operational relation to customer contact(s) through daily interactions, regular care visits + pro-actively advising + consulting to ensure customer satisfaction.
    - To qualify customer inquiries + provide quotations within the given price band, in line with the guiding leeway in decision-making, then following up to ensure quotations are accepted + closed.
    - To support customer onboarding in line with working instructions, ensuring inclusion + transfer of customer requirements into the KN systems alongside the (initial) customer order.
    - To collaborate with Finance + Revenue Care Center (RCC) to adjust credit limits based on daily business development + coordinate measures in case of challenges.
    - To document, resolve, analyze all complaints and feedback then identify, share + eliminate root causes.
    - To create, review + refine customer reports.
    - To ensure delivery against all financial targets + strategic objectives.

    Yêu cầu công việc

    - Must speak Korean fluently.
    WHAT DOES IT TAKE TO BE SUCCESSFUL?
    Your strong focus on customer + stakeholder relationships along with your strong time management will be key to your success.
    You have been selected for this role because of your knowledge across our operations + because you possess the key attributes we are looking for in a Customer Care Specialist

    Quyền lợi được hưởng

    - Having chances to get attractive company bonus every month/year
    - Company trip once a year + Joining party
    - Salary and position is reviewed 1 time a year
    - Bonus by individual ability and company’s performance.
    - Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
    - Dynamic and sociable working environment.

    Công ty TNHH Kuehne + Nagel
    Mời bạn đến làm việc ở

    Công ty TNHH Kuehne + Nagel

    Logistics

    11th Floor, Vincom Center, 72 Le Thanh Ton, Ben Nghe Ward, District 1, HCMC

    100-200 nhân viên

    With over 70,000 employees at some 1,300 locations in over 100 countries, the Kuehne + Nagel Group is one of the world’s leading logistics companies. Its strong market position lie... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume