Tải app JobsGO

Customer Care Manager

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Customer Care Manager đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    24/11/2021

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Cao Đẳng

    Yêu cầu kinh nghiệm

    3 - 4 năm

    Địa điểm làm việc

    ⇒ , Bình Dương

    Việc làm Bình Dương

    Mô tả công việc

    Key objectives
    - Be a Supply Chain ambassador for FCV, B2B and the Key account customers
    - Drive success of On Shelf Availability, On Shelf Freshness and Stock Availability to deliver excellence service level.
    - Highlight the business opportunities for both FCV and the customer, in creating competitive gaps through supply chain value creation
    - Drive all other Supply Chain Customer efficiency initiatives e.g. Order automation sustainability, Cost to serve, Collaborative Planning, e-commerce etc...

    Job Responsibilities
    - To build key customer relationships that will drive customer service excellence for both FCV and the customer
    - Ensure availability of products by ensuring a Perfect Order Cycle with the customer:
     Monitor KPIs that support perfect Order Cycle and provide analysis
     Solve root causes of failures throughout the Order to Cash (O2C) End to End (E2E) process with the customer
     Develop joint projects and activities to close the GAP (Inventory replenishment, master data etc..)
    - To be the main contact that drive the interface with Customer Supply Chain teams, managing joint initiatives across the Order-to-Cash process
    - Drive cross-functional alignment:
     In partnership with Sales and SC, define and lead common customer strategy
     Be the coordinator of cross-functional teams from concept creation to final delivery
    - Other tasks assigned by the Line Manager.

    Yêu cầu công việc

    - Education: University degree
    - Experience: At least 3-4 of years of relevant experience.
    - Skills:
     Strong negotiation skills with noble understanding of trade-off management, opportunity costs and benefits
     Clear and effective communication skills that will build strong customer relationships
     Ability to manage change in the workplace and implement improvement projects through a structured process
     Good leadership skills to drive internal to deliver best customer service
     Strive for continuous improvement and innovation; promoting positive attitude and work ethics both in the organization and during customer facing collaborations
     Good analytical thinking and problem-solving skills

    Quyền lợi được hưởng

    Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
    Attractive salary
    Good chance to study and develop career path stably

    Client Of JobsGO
    Chào đón bạn đến với

    Client Of JobsGO

    Sản xuất/Vận hành sản xuất

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume