Tải app JobsGO

CS_Assistant ( Trợ Lý Chăm Sóc Khách Hàng)

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm CS_Assistant ( Trợ Lý Chăm Sóc Khách Hàng) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.
    Việc làm tương tự

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    14/03/2023

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Cao Đẳng

    Yêu cầu kinh nghiệm

    1 - 2 năm

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 65 Lê Lợi, Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 1

    Mô tả công việc

    Interact with customers to provide and process information in response to inquiries, concerns and requests about products and services, including the main tasks and responsibilities as follows.

    • Issue membership cards and vouchers
    • Manage customers' accounts and maintain customer databases
    • Issue VAT invoice as request promptly, accurately and timely
    • Conduct VAT refund procedure
    • Provide Gift wrapping service to customers
    • Update Lost and Found book, return lost things to owner
    • Deal directly with customers either by telephone, electronically or face to face
    • Obtain and evaluate all relevant information to handle product and service inquiries
    • Provide pricing and delivery information
    • Respond promptly to customer inquiries
    • Handle and resolve customer complaints
    • Direct requests and unresolved issues to the designated resource
    • Keep records of customer interactions and transactions
    • Record details of inquiries, comments and complaints
    • Record details of actions taken
    • Communicate and coordinate with internal departments
    • Provide feedback on the efficiency of the customer service process
    • Check and maintain audio system in good condition and ready to use
    • Make announcement, play music, and promotion clips timely
    • Checks, clean, maintain clean customer service area and daily house keeping duties
    • Any other duties as and when assigned by the company

    Yêu cầu công việc

    • Bachelor Degree with related major
    • Knowledge of customer service principles and practices
    • At least 01-year experience in Customer Service
    • Experience in working for MNC is favorable
    • Fluent in English for all skills: speaking, writing, listening & reading
    • Proficient in MS Office application
    • Interpersonal skills
    • Communication skills - verbal and written
    • Listening skills
    • Problem analysis and problem-solving
    • Attention to detail and accuracy
    • Customer service orientation
    • Stress tolerance
    • Being able to work on shift, weekends and public holidays when required;

    Quyền lợi được hưởng

    • Insurance according to the regulations.
    • 13th month salary.
    • Health care insurance, accident insurance, premium health card 24/24.
    • Annual Leaves.
    • Rewards, salary increases.
    • Discount employee card.
    • Meal allowance.

    (We contact qualified candidates only )

    CÔNG TY TNHH TAKASHIMAYA VIỆT NAM
    Tham gia vào đại gia đình

    CÔNG TY TNHH TAKASHIMAYA VIỆT NAM

    Kinh doanh

    Saigon Centre, số 65, đường Lê Lợi, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

    >500 nhân viên


    Từ khi được thành lập vào năm 1831, Takashimaya đã tiếp tục áp dụng những cách tiếp cận sáng tạo ở Nhật Bản và ở nước ngoài, mang lại những giá trị mới cho khách hàng và xã hội củ... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume