Tải app JobsGO

Crm Loyalty Team Leader

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Crm Loyalty Team Leader đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Trưởng Nhóm/Trưởng Phòng

    Ngày đăng tuyển

    03/01/2023

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 3 năm

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Hồ Chí Minh, Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh

    Mô tả công việc

    Brief description of position with main outputs and tasks

    • As the CRM Loyalty Leader you contribute to added customer value, a strengthened brand and increased selling by ensuring a strong Loyalty function.
    • You drive the Loyalty program and support sales linked activities in collaboration with the Sales team according to ACFC values, standards, policies and procedures.

    Main task

    • Support CRM Manager in creating the calendar of commercial & engaging loyalty activities
    • Execute and operate effectively the Loyalty Program to grow and nurture VIP customers, maximizing customer lifetime, and retention
    • Build & Manage Loyalty Journey on Salesforce MKT Cloud
    • Measure, analyze and report the performance of the app and campaign, push notification, Loyalty Program, and SMS to accomplish the desired CRM and business KPIs.
    • Create & manage rewards page together with commercial team (Brand & ECOM), drive engaging rewards
    • Report, analyze, evaluate, optimize channels to increase customer experience.

    Yêu cầu công việc

    • Team leader skill
    • Experience in operating CRM systems or Loyalty system (Salesforce, Capillary,others)
    • University Degree (Marketing, Economics, Finance & Banking is an advantage)
    • >3 years of experience in Marketing & PR/ digital communication/CRM / Customer Loyalty.
    • Strong analytical skills with great attention to details.
    • Strong team work, project management and organization skills.
    • Strong listening skills and judgment to make wise decisions in the interest of ACFC
    • Good written and verbal communication skills (English and Vietnamese)
    • Computer skills: Microsoft Office 365 (Word, Excel, Power point, Power BI…)
    • Planning, organization organizing and time management skills
    • Hard-working, energetic, trust-worthy, ready-to-learn, ability to work extended hours and under pressure
    • Independent Proactive, team-work and presentation skills
    • Attention to details and able to multi-task

    Quyền lợi được hưởng

    - Laptop
    - Chế độ bảo hiểm
    - Du Lịch
    - Phụ cấp
    - Chế độ thưởng
    - Chăm sóc sức khỏe
    - Đào tạo
    - Tăng lương
    - Công tác phí
    - Nghỉ phép năm

    Client Of JobsGO
    Mời bạn đến làm việc ở

    Client Of JobsGO

    Bán hàng

    200-500 nhân viên

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume