Quận 1 03/04/2024 8 - 25 triệu VNĐ
Quận 1 11/04/2024 8 - 25 triệu VNĐ
Quận 1 11/04/2024 8 - 25 triệu VNĐ
Quận Tân Bình 29/03/2024 6 - 8 triệu VNĐ
Quận Bình Thạnh 05/04/2024 7 - 8 triệu VNĐ
Thủ Đức 08/04/2024 9 - 10 triệu VNĐ
Quận 12 13/04/2024 10 - 30 triệu VNĐ
Quận 12 18/04/2024 10 - 30 triệu VNĐ
Quận 1 03/04/2024 8 - 25 triệu VNĐ
Quận 12 26/04/2024 8 - 25 triệu VNĐ
Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển
12/10/2019
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
2 - 3 năm
Địa điểm làm việc
⇒ Ho Chi Minh City, Hồ Chí Minh
Việc làm Hồ Chí Minh- Deal with contacts with our HSBC customers in a polite and friendly way, instill customer confidence and resolve customer’s issues at first contact where possible
- Deliver what is promised in line with customer expectations
- Offer value added products and services based on customer needs, analysis and ensure customer understanding of those products
- Provide excellent customer service to complex inbound customer calls by keeping up to date on training and internal communications
- Be certified to handle multiple propositions (i.e. Advance, Premier, Insurance) or multiple products (i.e. Loans, Mortgage, Core Banking, Cards) and have specialized in one of the high complex roles within the contact centre
- Generate customer loyalty through strong knowledge of key products and services
- Own and resolve issues
- Handle escalated customer calls
- Treat customers fairly and with integrity
- Must have education standard to at least university diploma and be of a legal working age
- Must be proficient in language(s) required by the process
- Open for working with flexible shifting schedules
- Must be flexible, customer centric and have the ability to thrive in a team environment seeking feedback and open to development
- Take pride in delivering what is promised in line with the customer and service expectations
- Want to do a good job,be concerned about getting it right for the customer and check everything is in order
- Ability to work in a high-volume, fast-paced environment is required
- Proficiency with personal computers and basic software packages and specialised applications
- Excellent communication skills and is polite and friendly at all times
- Display patience and empathy
- A knowledge expert who has the ablity to teach/mentor others
- Having chances to get attractive company bonus every month/year
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.
Cao ốc Metropolitan, 235 Đồng Khởi, Quận 1, TP. Hồ Chí Minh, Việt Nam
>500 nhân viên
Mục tiêu của chúng tôi là trở thành ngân hàng quốc tế đứng đầu thế giới và được ưu ái nhất.Mục đích của chúng tôi là hiện diện ở nơi có tăng trưởng, kết nối khách hàng với cơ hội.... [Xem thêm]
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi