Tải app JobsGO

Chuyên Viên Quản Lý Dịch Vụ Khách Hàng

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương 7 - 10 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Chuyên Viên Quản Lý Dịch Vụ Khách Hàng đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    13/01/2019

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Cao Đẳng

    Yêu cầu kinh nghiệm

    2 - 3 năm

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 52-54 Nguyễn Huệ, P Bến Nghé, Quận 1, TP. Hồ Chí Minh.

    Việc làm Hồ Chí Minh

    Mô tả công việc

    • Handle incoming calls and outbound calls in a professional manner.
    • Collect feedback as well as comments from customers to take care them more.
    • Solving complaints of customers, handling challenging situations of customers in the store
    • Receive customer inquiries to ensure customers are served the best
    • Corporate with departments to solve problems arising from customer promptly
    • Actively contact to receive feedback from customers to help improve the customer satisfaction.
    • Coordinating with marketing department to develop membership programs and implement the program to customer
    • Handling member enquiries via email regarding redemptions, surveys and related issues.
    • Monitor and uphold superior customer service by ensuring to respond to customers in a timely manner and by solving problems as they arise.
    • Collect and feedback customer from social media platforms.
    • Weekly reporting on customer service indicators.
    • Other tasks assigned by Marketing Director.

    Yêu cầu công việc

    • Bachelor’s degree in economics, Commerce or relevant fields. 
    • 2-3 years’ work experience - Customer Service experience preferred
    • Working experience in CRM department from fashion, beauty company is an advantage 
    • Advanced knowledge of Customer service, customer satisfaction
    • Demonstrate ability to communicate politely and succinctly through emails with empathy and understanding.
    • Solving and communication skills
    • Ability to present data and information in a simple and concise way

    Quyền lợi được hưởng

    - Company trip once a year + Joining party
    - Salary and position is reviewed 1 time a year
    - Bonus by individual ability and company’s performance.
    - Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits

    Thời trang bán lẻ

    131 Nguyễn Trãi, Phường 2, Quận 5, TP. Hồ Chí Minh

    200-500 nhân viên

    Sứ mệnh của HPI là tư vấn về thời trang giúp Khách Hàng mặc đẹp và thời trang hơn. Tạo nguồn cảm hứng cho cuộc sống vui vẻ và hành phúc đến mọi Khách Hàng. Hệ thống cửa hàng Hoàng... [Xem thêm]

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume