Tải app JobsGO

Chuyên Viên Phân Tích, Hỗ Trợ Kỹ Thuật (Analyst, Technical Support)

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Chuyên Viên Phân Tích, Hỗ Trợ Kỹ Thuật (Analyst, Technical Support) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    05/11/2018

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    2 - 5 năm

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Tầng 29, Tòa nhà Vietcombank Số 5 Công Trường Mê Linh, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP. Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh

    Ngành nghề

    Mô tả công việc

    Job purpose
    • Resolve assigned customer technical issues
    • Serve as escalation for Help Desk Technician I
    • Escalate as required, within a proper time frame
    • Meet SLA’s
    • Communicate to customers clearly, effectively and professionally

    Major accountabilities
    - Provide first tier IT support, prioritization, triage, documentation, and status for users’ interaction to the Help Desk
    - Update IT Hardware & Software adds, move and changes in the inventory tracking system
    - Maintain appropriate coverage of the Help Desk phone line to provide proper response to user needs and inquiries.
    - Prepare daily reconciliation of the outstanding requests/tickets, as well as compiling and timely distribution of the statistics
    - Accepts additional tasks as assigned, including but not limited to assembling workstations, imaging computers using ghost process, ordering hardware/software

    Yêu cầu công việc

    Specialized knowledge
    - Broad knowledge of end point Microsoft Office product (e.g. Office, windows, outlook,…)
    - Knowledge of technical terms and computer hardware and software troubleshooting 

    Problem solving
    - Ability to describe technical issues using non-technical terminology
    - Ability to communicate efficiently and effectively with all levels of contact, both verbally and in written formats

    Education and experience
    - College or University degree
    - At least 2 years at similar position

    Quyền lợi được hưởng

    Annual leave, Insurance and Policy following Labor Law
     
    Competitive salary
     
    Professional and active working environment
    Tư vấn bảo hiểm

    200-500 nhân viên

    Vào tháng 1/2013, Công ty Trách nhiệm Hữu hạn Bảo hiểm Nhân thọ PVI Sun Life (“PVI Sun Life”) được thành lập bởi Công ty Cổ phần PVI (“PVI”) và Công ty Sun Life Assurance Compan... [Xem thêm]

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume