Tải app JobsGO

Chuyên Viên Mua Hàng Nhập Khẩu/Purchasing Executive

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương 13 - 29 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Chuyên Viên Mua Hàng Nhập Khẩu/Purchasing Executive đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    16/10/2020

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    3 - 5 năm

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Đường Vĩnh Lộc, xã Lê Minh Xuân, Huyện Bình Chánh, Ho Chi Minh City, Vietnam

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Bình Chánh

    Ngành nghề

    Mô tả công việc

    - Basing on the forecast from sales department, execute order processing precisely and effectively: the most competitive price, suitable shipment and other trade terms…
    - Strictly follow up the orders from the first stage: negotiating, ordering, issuing sales contracts, manufacturing process until the goods delivery.
    - Solve the arising problems (if any) during the ordering process.
    - Contact the Insurance Company to buy insurance and the bank to open LC (if any).
    - Update the order information onto the systems for tracking and sales purpose.
    - Build a strong and close relationship with current suppliers. Keep frequent and effective communication, negotiation, prompt feedback for the situation of the goods and orders with the overseas suppliers, the representative office or the agents in Vietnam.
    - Source new suppliers, manage and have periodic evaluation for the suppliers. Update the information about the suppliers: development policy, capability, product lines, shipment, payment terms... to choose the most suitable suppliers to match company’s development strategy of each period.
    - Prepare related materials and attend the meetings with suppliers and related partners in professional manner.
    - Have good and thorough knowledge about the imported products, coordinating with sales and technical team to give advice for the appropriate products to satisfy each specific demand of the customers.
    - Receiving claims from Customer Service department, cooperate with tem to make the inspection, collecting relating samples and evidences of the claim to work with relating suppliers, discuss for the most reasonable solution for both sides.
    - Do the analysis and statistics reports relating to the market and jobs when required.
    - Other tasks required by upper management/ Board of Director.

    Yêu cầu công việc

    - Min 3-year working experience in the import-export field, especially in import and purchasing.
    - Female, age from 26-38.
    - Colleague or bachelor graduated with major in international business, import-export management, economics... Have deep knowledge about Incoterms, payment terms, import and export.
    - Fluent in English (4 skills: writing, listening, speaking, reading). Knowing Chinese is an advantage.
    - Familiar and skillful in office tools, internet.
    - Careful and good job management, high sense of responsibility.
    - Sociable, can work independently as well as in a team, willing to support others

    Quyền lợi được hưởng

    - Training opportunities: Attend the soft skills courses, specialized skills at top training centers: PACE Institute, Dale Carnegie, VCCI... Besides, our members also have chances to attend the seminars leading by famous presenters in Vietnam and worldwide.
    - Culture and colleagues: Friendly and sociable working environment, willing to give the best support to enhance personal as well as career development.
    - Holidays: According to the regulations of the State and company (12 days for annual leave).
    - Salary based on the capability and bonus for high efficiency and good contribution.
    - Health Insurance, Social Insurance and Unemployment insurance policy. The company will pay 100% for the insurance premium.
    - Be entertained for other benefits as company's regulations.

    Công Ty Cổ Phần Giấy CP
    Mời bạn đến làm việc ở

    Công Ty Cổ Phần Giấy CP

    Kinh doanh, Sản xuất/Vận hành sản xuất

    212 Thoại Ngọc Hầu, Phường Hiệp Tân, Quận Tân Phú, Tp. Hồ Chí Minh

    100-200 nhân viên

    CÔNG TY CỔ PHẦN GIẤY CP (CP PAPER) được thành lập bởi Cherry & Pearl, là nhà cung cấp giấy và giải pháp bao bì giấy số 1 tại Việt Nam.

    Với nhiều năm kinh nghiệm trong ngành, l... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume