Quận Hà Đông 14/04/2024 Thỏa thuận
Quận Hà Đông 28/03/2024 8 - 10 triệu VNĐ
Quận Long Biên 04/04/2024 15 - 25 triệu VNĐ
Quận Hoàn Kiếm 07/04/2024 Thỏa thuận
Quận Cầu Giấy 14/04/2024 7 - 9 triệu VNĐ
Quận Bắc Từ Liêm 20/04/2024 6 - 8 triệu VNĐ
Quận Bắc Từ Liêm 21/04/2024 6 - 9 triệu VNĐ
Quận Cầu Giấy 25/04/2024 6 - 9 triệu VNĐ
Quận Hà Đông 12/04/2024 Thỏa thuận
Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Ngày đăng tuyển
17/04/2018
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
3 - 5 năm
Yêu cầu ngôn ngữ
Địa điểm làm việc
⇒ 89 Láng Hạ, Đống Đa, Hà Nội
Việc làm Hà NộiJob purpose:
Change Management Expert is a critical position in the execution of risk control, analysis and assessment to ensure the implementation of the business requirement without affecting the stability, availability of services systems. Change Management Expert will work with related people to support and guide them through the required steps to implement systems related changes. Ensure a strong compliance to the ITIL standards (v.3) management processes. Cooperate closely with the Release Manager in order to get the most efficient implementation of releasing purpose. Change Management Expert will research and propose continuous improvement to the Change Management work to following best practice or standard framework with process upgrade, automated tool, working regulation,...
Key responsibilities:
- Apply a structured methodology and coordinate the Change Management activities to the entire system is being operated.
- Continuously develop/improve the Change Management procedures, tools and techniques, include the implementation of change management software/tool.
- Support in training effort on Change management policies.
- Ensure the proposed solution must be operating properly in Production environment.
- Basing on the result of the inspection and control, make recommendations about.
supplement and modification to the regulations, process and policies in order to prevent
risks and enhance performance of the department and quality of service.
- Control and ensure all change request to be successful.
- Support other teams to find root causes and solution of exposed incidents caused during changes application.
- Through the reports submited by teams, give the analyses as well as assessment to detect the risks and limitations to consult the leaders so as to control those risks and improve the quality.
- Analyze the data, then make a monthly report, weekly report with continuous improvement suggestions.
Education:
Experience:
Skills:.
89 Láng Hạ, Đống Đa, Hà Nội
>500 nhân viên
Ngân hàng TMCP Việt Nam Thịnh Vượng (trước đây là Ngân hàng TMCP Các Doanh nghiệp Ngoài Quốc Doanh, viết tắt VPBank) là một ngân hàng ở Việt Nam được thành lập ngày 12 tháng 08 năm... [Xem thêm]
Hà Nội 29/03/2024 Thỏa thuận
Hà Nội 07/04/2024 Thỏa thuận
Thái Bình 05/04/2024 Thỏa thuận
Hà Nội 05/04/2024 Thỏa thuận
Hà Nội 20/04/2024 12 - 18 triệu VNĐ