Quận Tân Bình 11/04/2024 10 - 12 triệu VNĐ
Quận 1 17/04/2024 Từ 15 triệu VNĐ
Quận 3 20/04/2024 10 - 12 triệu VNĐ
Quận 12 30/03/2024 8 - 25 triệu VNĐ
Quận Tân Bình 05/04/2024 Thỏa thuận
Quận 10 24/04/2024 10 - 15 triệu VNĐ
Quận 1 31/03/2024 Thỏa thuận
Quận 2 11/04/2024 Đến 20 triệu VNĐ
Quận 1 21/04/2024 15 - 20 triệu VNĐ
Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Ngày đăng tuyển
23/11/2018
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
1 - 2 năm
Yêu cầu ngôn ngữ
Địa điểm làm việc
⇒ Copac Square Building, 12 Ton Dan, Ward 13, District 4, HCMC
Việc làm Hồ Chí MinhInnovature Consulting Ltd. is looking for a Customer Services Executive (Korean - English speaking). This candidate will work closely with Recruiting, Client Delivery and Operations department of U.S clients to ensure timely and accurate work in Korea Time Zone. The Customer Services Agent is responsible for duties such as:
- Providing effective customer service for customers by using excellent, in-depth knowledge of company products and programs;
- Communicate effectively with team members within the customer service department;
- Process orders from clients;
- Prepare correspondences and fulfill customer needs to ensure customer satisfaction;
- Other task will be assigned by Team leader and Board of Director.
Excellent interpersonal skills, positive attitude and focus on customer service
• Sensitivity to confidential information
• Experience in a fast-paced, high-pressure environment
• Ability to prioritize tasks while working with minimal daily supervision
Ree Tower, 9 Doan Van Bo, District 4, Ho Chi Minh City
100-200 nhân viên
Since 2015, Innovature BPO has excelled in outsourcing Finance, Accounting, Business Intelligence, and Customer Services solutions. We become the key partner with global firms for... [Xem thêm]
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi