Tải app JobsGO

Call Center Agent (At Your Service Agent)

  • Hết hạn trong 30 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Tính chất công việc

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    25/09/2024

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    - HH01, đường Tố Hữu, Vạn Phúc, Hà Đông, Hà Nội

    Việc làm Hà Nội

    Mô tả công việc

    POSITION SUMMARY:
    Answer incoming phone calls primarily from external callers in a timely and professional manner that reflects highly on the hotel and brand.
    RESPONSIBILITIES:
    - Process all incoming and outgoing calls accurately and courteously.
    - Record and controls accurately wake up calls.
    - Page guests in co-operation with concerned departments.
    - Record all entries on traffic sheets.
    - Assist guests with international calls and directory queries.
    - Call guests by name whenever possible.
    - Page staff member when requested.
    - Abide by principles of guest privacy.
    - Handle guests' needs or requests and reports complaints to the Call Center Manager.
    - Report on logbook daily.
    - Bill call costs.
    - Aware of local telephone listings and frequently dialed numbers.
    - Strictly abides by standards policies and procedures governing cases of emergency such as fire, bomb scare and other critical situations.
    - Advise defects on switchboard equipment to Manager.
    - Maintain a clean work environment.
    - Attend to all guest queries and requests promptly.
    - Maintain detailed knowledge of the Hotel's fire, life and safety system.
    - Maintain detailed knowledge on the Emergency Response Team and workings of the telephone room in this regard.
    - Maintain Hotel Information.

    Yêu cầu công việc

    ABILITIES / KEY COMPETENCIES / SKILLS:
    - Good communication skills.
    - Good Interpersonal Skills.
    - Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System.
    - Fluent in English.
    - Second foreign language is preferred.
    EDUCATION / CERTIFICATES / EXPERIENCE:
    - High School or Vocational Certification in Hotel Management, Business Administration, English or related field.
    - 1 year experience in customer service or switchboard operator.

    Quyền lợi được hưởng

    - Competitive Benefit
    - Salary: Negotiate

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo Tạo CV / Resume