Tải app JobsGO

Business Development Manager (HN & HCM)

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Business Development Manager (HN & HCM) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Trưởng Nhóm/Trưởng Phòng

    Ngày đăng tuyển

    07/05/2021

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    5 - 7 năm

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 324 tây sơn, Oriental Tower, Tây Sơn, Ngã Tư Sở, Đống Đa, Hanoi, Vietnam

    ⇒ 25Bis Nguyễn Thị Minh Khai, Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

    Việc làm Hà Nội Việc làm Đống Đa Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Thành phố Hồ Chí Minh

    Mô tả công việc

    • Meet or exceed sales goals.
    • Establish contact with new customers and develop relationships with customers to evaluate needs, promote products and services.
    • Close sales with a decent margin.
    • Maintain relationships with existing customers by providing support, information, and guidance; researching and recommending new solutions and logistics knowledge.
    • Share with customer service team on new solutions and feedback from the customers to improve service quality.
    • Identify business opportunities by identifying prospects and evaluating their position in the industry; researching and analyzing sales options.
    • Identify product improvements or new products by remaining current on industry trends, market activities, and competitors.
    • Follow up on overseas sales leads.
    • Initiate and coordinate action plans of business development to penetrate new target customers.
    • Complete an in-depth needs analysis for the customers and identify areas of the business where value added service can be provided to optimize the organization’s supply chain and logistics functions.
    • Close the sale and assist in the implementation process linking in with operations and the customer service team.

    Yêu cầu công việc

    • Bachelor’s Degree
    • Fluent in English (Additional Chinese) written and spoken
    • Experience in planning and implementing sales strategies
    • Minimum 5 – 6 year’s sales experience in logistics field
    • Excellent presentation & Negotiation skills.
    • Sales confident & Positive attitude.
    • Proficiency in spoken and written English and Vietnamese.

    Quyền lợi được hưởng

    • 13th month salary, target bonus
    • Competitive salary and benefits including Healthcare package insurance
    • 15 days annual leaves

    Gebruder Weiss
    Mời bạn đến làm việc ở

    Gebruder Weiss

    Kinh doanh

    25bis Nguyen Thi Minh Khai, District 1, HCMC, Vietnam

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume