Tải app JobsGO

Bellman/Nhân Viên Hành Lý

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Bellman/Nhân Viên Hành Lý đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    05/01/2023

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Thành Phố Vũng Tàu - Bà Rịa - Vũng Tàu

    Việc làm Bà Rịa - Vũng Tàu

    Mô tả công việc

    • Assist with heavy packages, coats, suitcase, etc. being alert to give assistance courteously and quickly, before having to be asked
    • Maintain a willingness to please attitude and give undivided attention to any approaching guest
    • Adhere to guest checking in and checking out procedures pertaining to baggage handling
    • Welcome guests at the main entrance, offering the greeting appropriate to the time of day taking particular note of repeat guests and loyalty members.
    • Assist arriving and departing guests by opening and closing car and taxi doors
    • Maintain a spotless Porte Cochere and Drive way
    • Guide the guest to the Front Desk and wait behind the guest during the check-in. Keep eyes on the Front Desk Clerk who provides the signal for you to step forward and receive the room and rooming booklet from the Front Desk Clerk. Without delay, escort the guests accordingly.
    • Be familiar with the layout of the hotel and memorize the preferred route for escorting guests
    • Room the guest in accordance with hotel standards
    • Be familiar with the lift workings and emergency stairs
    • Provide information to guests about the hotel facilities and services
    • Provide guest services and guidance
    • Learn and utilize names of guests, especially repeat and long staying guests and routinely greet guests as they pass through the lobby, remaining alert to situations where he can be of assistance to guests
    • Keep the lobby clean and tidy, informing the Concierge or Bell Captain if it needs major cleaning
    • Maintain a well groomed hair style and wear clean, shiny well polished shoes and a neat uniform while on duty
    • Help other employees in department, replacing them temporarily when necessary
    • Keep the baggage room clean and in order before going off duty on each shift
    • Upon arrival of newspaper, prepare them and deliver them to guest rooms as assigned by the Bell Captain
    • Use the Duty Log to document matters of importance
    • Operate Communicates equipment
    • Arrange transport and coordinate luggage
    • Manage the key system securely
    • Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.

    Yêu cầu công việc

    Qualifications –Bằng cấp

    · High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

    Experience – Kinh nghiệm

    06 months experience in guest service or customer service, or an equivalent combination of education and experience.

    Quyền lợi được hưởng

    - Lương tháng 13

    - Phí dịch vụ hàng tháng
    - Bảo hiểm xã hội, y tế, thất nghiệp
    The Imperial Hotel & Residences
    Chào đón bạn đến với

    The Imperial Hotel & Residences

    Khách sạn

    159-163 Thùy Vân, phường Thắng Tam, Tp. Vũng Tàu, Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam

    The IMPERIAL Hotel là khách sạn 5 sao tại thành phố du lịch biển Vũng Tàu – cách thành phố Hồ Chí Minh 125 km, được mệnh danh là khách sạn nghệ thuật được kết hợp tinh tế đến từ... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume