Tải app JobsGO

Bar Manager

  • Hết hạn trong 2 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
Mô tả công việc

1. ORGANIZATION
• Must be familiar with the procedures and standards of the assigned outlet.
• Plan, control, and coordinate Outlets organization and activity.
• Apply and ensure the application of standards and procedures set by SSNVB and those resulting from the Resort’s Food and Beverage Policy.
• Participate in managing the department’s personnel in terms of hours, public holidays discipline, and training according to instructions from F&BM/AF&BM.
• Apply and ensure the application of procedures and regulations concerning hygiene and safety.
• Make sure that all material and equipment made available to the Outlet is correctly used.
• Make a concerted effort to report and control breakage.
• Participate in inventory taking at scheduled times.
• Attends and contributes to the daily Food and Beverage meeting.
• Establish the rota for the staff
2. MANAGEMENT
• According to F&BM/AF&BM instructions, implement the appropriate means to improve costs, personnel, expenses, and charges.
• Make any suggestions to F&BM/AF&BM which will improve Outlet profitability.
• Establish and maintain effective employee relations.
• Conducts, under the guidance of the F&BM, AF&BM, such functions as interviewing, hiring, employee orientation, on-the-job performance, coaching, counseling, and suspension if necessary to ensure appropriate staffing and products.
• Performs related duties and special projects as assigned.
• Controls and regulates costs associated with outlet
3. QUALITY
• Before each service, check Restaurant cleanliness and set-up.
• Make sure that host levels are adapted to predicted activity and, if need be, take the required actions to correct discrepancies.
• Participate in service as necessary to ensure agreed standards are met.
• Ensure good coordination between Restaurants and the kitchen: knowledge of the menu, suggestions, missing dishes, etc.
• Conduct pre-meal briefing.
• Take responsibility for reception and service quality, supervised directly by the F&BM/AF&BM.
• Pay attention to guests’ comments and suggestions; immediately take all required corrective measures and send remarks to F&BM/AF&BM.
• In cooperation with F&BM/AF&BM, develop initial and in-service training programs, and ensure follow-up, paying particular attention to improving reception and service quality.
• Make any suggestion to F&BM/AF&BM likely to improve service quality.
• Send daily outlet logbook to F&B office.

Yêu cầu công việc

- Demonstrated ability to interact with customers, employees, and third parties that reflects highly on the resort, the brand, and the Company.
- Alcohol awareness certification and/or food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.
- Problem-solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
- Good communication skills.
- Leadership skills.
Qualifications
- Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or related field.
Experience
- 03 years related experience, including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.

Quyền lợi được hưởng

• Highly competitive salary (Mức lương cạnh tranh)
• Have an opportunity to work in InterContinental Hotels Group (IHG) – one of the Groups which famous in the world in Hotels, Resorts field. (Có cơ hội được làm việc trong tập đoàn IHG nổi tiếng thế giới trong lĩnh vực Khách sạn, Resort)
• At least 2-month year-end bonus, monthly service charge (Thưởng ít nhất 2 tháng lương cuối năm, hưởng phí phục vụ ít nhất 1 triệu đồng/ tháng - trung bình 2.2 triệu/tháng)
• Holidays bonus: National Day (2 September), Reunification Day (30 April), International Workers’ Day (1 May), etc. (Thưởng các ngày lễ: Quốc khánh 2/9, ngày 30/4 và 1/5, v.v…)
• Gifts and paid leave on your birthday (Được tặng quà và nghỉ hưởng nguyên lương vào ngày sinh nhật)
• Monthly, quarterly and yearly reward for best employees (Thưởng nhân viên suất sắc hàng tháng, hàng quý và hàng năm)
• Rewards and support from Trade Union (Thưởng và hỗ trợ từ Công đoàn)
• Makeup allowance for female employees every quarter (Phụ cấp trang điểm cho nhân viên nữ hàng quý)
• Learning and Development Opportunities (Cơ hội đào tạo chuyên môn và ngoại ngữ)
• Friendly working environment, high chance of getting a promotion (Môi trường làm việc thân thiện, thăng tiến cao)
• Supported meals and accommodation for hosts (priority is given for hosts who live outside Khanh Hoa province and for the requirement of work) (Hỗ trợ bữa ăn, chỗ ở (ưu tiên cho nhân viên ngoại tỉnh và cho công việc yêu cầu))
• Uniforms/ Laundry Services (Dịch vụ giặt ủi đồng phục)
• Get involved Bao Viet insurance as soon as start working at Resort and other insurance coverage under labor law (Được tham gia Bảo hiểm Bảo Việt ngay khi nhận việc và các BH khác theo luật lao động)
• Annual salary increase (Xét tăng lương hàng năm)

Địa điểm làm việc

Ninh Vân, Ninh Hòa, Khánh Hòa (Khánh Hòa)

Ngành nghề
Tính chất công việc

Toàn thời gian

Yêu cầu về bằng cấp (tối thiểu)

Cao Đẳng

Yêu cầu kinh nghiệm

Trên 3 năm

Yêu cầu ngôn ngữ
Tiếng Anh Tiếng Anh

Ninh Vân, Ninh Hòa, Khánh Hòa

https://www.sixsenses.com/en/resorts/ninh-van-bay

Khu nghỉ mát Six Senses Ninh Vân Bay; Tọa lạc trên bán đảo Hòn Hèo, xã Ninh Vân, thị xã Ninh Hòa, tỉnh Khánh Hòa là dự án khu lịch sinh thái cao cấp được thiết kế và phát triển bởi Công ty cổ phần Du [...]

Six Senses Ninh Van Bay

Tải miễn phí ứng dụng

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

Tải cho Android Tải cho iOS
Tạo CV / Resume
Chat