Customer Service Staff

  • Mức lương: 7 - 12 triệu VNĐ

  • Hết hạn trong: 30 ngày nữa

Ứng tuyển qua APP

Execute customer’s service requirements from Bookings, Cargo movement to Data Transmission, Documentation and Invoicing. Cooperate with worldwide agents to handle shipments. Problem solving in order to improve service delivery standards and minimize cost impacts.

Địa điểm làm việc:

Tầng 1, Tòa nhà 3D, Phố Duy Tân, Phường Dịch Vọng Hậu, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội - (Hà Nội)

Ngành nghề:

Yêu cầu về bằng cấp (tối thiểu):

Đại Học

Tính chất công việc:

Toàn thời gian

Yêu cầu kinh nghiệm:

1 - 2 năm

Mô tả công việc:

  • Execute customer’s service requirements from Bookings, Cargo movement to Data Transmission, Documentation and Invoicing.
  • Cooperate with worldwide agents to handle shipments.
  • Problem solving in order to improve service delivery standards and minimize cost impacts.
  • Ensure customer satisfaction and feedback to customers in professional manner.
  • Prepare reports, update system timely and accurately.
  • Seek continuous improvement in daily operations.

Yêu cầu công việc:

 

  • University degree in Economics, English language
  • At least 1 year of experience in logistics, import & export company 
  • Language: Good at English (speaking & writing)
  • Computer: Good at Internet, MS Office (Excel, Word, Power Point).
  • Have good Customer Service and Communications skills.
  • Knowledge and experience in logistics management, warehousing.
  • Can work under pressure.
  • Good with figures, responsible, careful, detail-oriented, and good at teamwork.

 

Quyền lợi được hưởng:

  •  Bảo hiểm theo quy định
  •  Du Lịch
  •  Phụ cấp
  •  Du lịch nước ngoài
  •  Đồng phục
  •  Thưởng
  •  Đào tạo
  •  Tăng lương
Việc làm đề xuất cho bạn
Việc làm theo ngành nghề