Tải app JobsGO

Assistant, Client Management

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Assistant, Client Management đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    26/06/2018

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    1 - 2 năm

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 285 Cách Mạng Tháng 8, Phường 12, Quận 10

    Việc làm Hồ Chí Minh

    Mô tả công việc

    • Support superior in managing day-to-day operating expenditures against operating budgets to ensure efficient usage of resources
    • Conduct business analysis to understand market situation and clients' requirements to support development of business plans
    • Prepare documents on business integration, including processes and system setups
    • Prepare report and track the accuracy of clients' profit and loss
    • Identify opportunities to expand services provided to clients, introduce additional VAS services to clients, and share leads with Business Development
    • Coordinate with internal DKSH departments to ensure all operational issues/service complaints are resolved effectively and timely
    • To register MOIT & release memo monthly
    • Prepare relevant documents for business communications and business review meetings
    • Work with RRC team about all special bundles for Ecommerce
    • Control stock level in warehouse combine with status of shipment and any issues day-by-day and follow up with supply chain team
    • Tracking and follow up per PO from Ecommerce chain
    • Coordinate and communicate all planned activities to all operational departments and Business Units
    • Supporting all tasks included Ecommerce team

    Yêu cầu công việc

    Functional skills and knowledge

    • Demonstrate basic understanding of clients' industry/business/products
    • Demonstrate basic client management and communication skills
    • Proven advanced numeracy and quantitative analysis
    • Demonstrate proficiencies in office productivity tools (e.g. Excel, Word and PowerPoint)
    • Demonstrate appreciation and respect for cultural sensitivities especially in cross-country/-cultural interactions
    • Demonstrate fluency in local language and ideally in English, both written and spoken

    Soft skills

    • Excellent interpersonal skills, strong analytical abilities, organizational skills and creativity
    • Good English skills (reading, speaking, writing, presentation)
    • Good in MS Excel, MS Powerpoint, MS Word

    Education

    • Certificate/diploma in Business Administration, or equivalent

    Work experience

    • FMCG sales & marketing
    • Minimum one to two years' experience in similar role

    Quyền lợi được hưởng

    - Dynamic and friendly working environment

    - Bonus

    - Private healthcare

    Công ty TNHH DKSH Việt Nam
    Mời bạn đến làm việc ở

    Công ty TNHH DKSH Việt Nam

    Kinh doanh

    Tầng 10, Tòa nhà CEO
    Lô HH2-1, KDC Mới Mễ Trì Hạ
    Phạm Hùng, Quận Từ Liêm
    Hà Nội, Việt Nam

    >500 nhân viên

    DKSH là nhà cung cấp Dịch vụ Phát triển Thị trường hàng đầu giúp cho các công ty muốn phát triển kinh doanh tại Việt Nam. Bằng mạng lưới toàn cầu rộng khắp và khả năng chuyên môn,... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume