Tải app JobsGO

Assistant Banquet Manager

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Assistant Banquet Manager đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    26/09/2022

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 2 năm

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Thị Xã Uông Bí - Quảng Ninh

    Việc làm Quảng Ninh

    Mô tả công việc

    • To assist F&B Manager and monitor activities of Banquet and restaurant.
    • Organize banquet decorations; arrange tables and chairs and utensils according to hotel standards - restaurants.
    • Check the setup of the party table, party menu, etc.
    • Monitor and supervise the process of serving the staff of the restaurant to ensure proper operation of the hotel - restaurant and carry out the appropriate staff rotation.
    • Resolve all issues that arise during the party service.
    • Coordinate with the technical department to perform periodic maintenance of the equipment or repair when damaged. Weekly schedules, distributes the shift to the party staff and makes adjustments as they arise.
    • Coordinate with warehouse, kitchen to check food, quality assurance goods and sufficient quantity for party service.
    • Check all necessary items for the party: glassware, cloth, silverware ... ensure service standards.
    • Periodically make statistics, report the number of tools and equipment damaged or lost.
    • Make plans to buy new equipment, tools for the party.
    • Coordinate with related departments to organize staff recruitment when the party lack personnel.
    • Train new employees to work in accordance with the standards of the hotel - restaurant.
    • Planning, organizing the implementation of training courses, improve professional skills for department staff.
    • Coordinate with operational planning, department development.
    • Organizing the implementation of regulations on personnel management of hotels - restaurants.
    • Proactively propose new ideas to develop banquet services, improve the performance of the department.
    • Prepare work reports as required and attend all department meetings.
    • Perform other tasks when required.

    Yêu cầu công việc

    • 2 years experience as Assistant Banquet Manager or similar role
    • Able to work effectively as part of a team in a fast-paced environment
    • Proven ability to work well under pressure and manage multiple tasks simultaneously
    • Available to work a flexible schedule and long hours based on business levels
    • Computer-literate
    • Excellent communication and organizational skills
    • Strong interpersonal and problem solving abilities
    • Highly responsible & reliable
    • Ability to focus attention on guest needs, remaining calm and courteous at all times

    Quyền lợi được hưởng

    • Attractive local package
    • Joining an iconic property in a historical site.
    • Develop your talent trough learning programs by Accor Academy.
    • Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
    Legacy Yen Tu - MGallery
    Chào đón bạn đến với

    Legacy Yen Tu - MGallery

    Kinh doanh

    Thượng Yên Công Uông Bí, Quảng Ninh

    Được truyền cảm hứng từ những di tích cổ trên núi Yên Tử cùng thiết kế tỉ mỉ đến từng chi tiết, Legacy Yên Tử – MGallery chính là tinh hoa kế thừa từ lịch sử ngàn năm của Việt Nam.... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume