Tải app JobsGO

Air Import - Export Docs Staff// Nhân Viên Chứng Từ Xuất/ Nhập Đường Hàng Không

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Air Import - Export Docs Staff// Nhân Viên Chứng Từ Xuất/ Nhập Đường Hàng Không đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    02/11/2021

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Cao Đẳng

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 2 năm

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 29-31 Dinh Bo Linh Street, Ward 24, Binh Thanh District, Hồ Chí Minh

    ⇒ 1 Thai Ha Street, Trung Liet Ward, Dong Da District, Ha Noi City.

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Hà Nội

    Mô tả công việc

    • Ensure daily operations are completed as per procedures.
    • Handle customers’ inquiries, quotations, and overseas agents’ correspondence and offering solutions.
    • Check & correct all information to the related documents of cargo/ shipment before/ after processing.
    • Check the SOP, sales/ cost or tariff with Sales (for freehand shipment) or with Agents/ Carriers (for nominated shipment).
    • Preview, approve and complete all costs/sales, other information in Value Plus system to close lot.
    • Input data/ information to the system and make payment for carriers.
    • Contact to customs brokerage team to arrange customs clearance procedure.
    • Arrange to deliver cargo on time as clients request.
    • Follow the monthly statement of all the clients and agents that handle their shipment.
    • Make the monthly report to manager and follow up manager’s assignment.
    • Support Sales team to contact/ take care with customer.
    • Well communicate and coordinate with customer /carriers and affiliated business suppliers/ partners.
    • Find and build up relationship with direct customers, develop with both domestic and oversea partners.
    • Other assignments by Supervisor or Manager

    Yêu cầu công việc

    • Onboard Date: as soon as possible.
    • Degree: Bachelor.
    • Major: Foreign trading, international transport,logistics solution will be preferable.
    • Experience:At least 2years ofexperienceworking on asimilar jobin Logistics/ Fowarder company is required for this position.
    • Skills/ Licenses: Proficient in MS office and computer skills.
    • Self-motivated, respectful, honest and trustworthy
    • Language:Good command in English. Chinese would be advantage.
    • Working Days : From Mon to Fri + Sat morning.
    • Working Hours: 7.5 hours/ day – Break Time: 1.5 hours
    • From 08.30 a.m to 5.30 p.m (Mon – Fri).
    • From 08.30 a.m to 12.00 p.m (Sat – Rotational working-shift).

    Quyền lợi được hưởng

    • Salary: 12.000.000 -14.000.000
    • Full social insurance following Vietnamese Law
    • Annual leave as regulation
    • 13th salary
    • KPI performance + Incentive
    • Annual salary increment (1 time/ year)
    • Annual health checking up
    • Company trip & Team building
    • Head Office:Floor 7,29-31 Dinh Bo Linh Street, Ward 24, Binh Thanh District, HCMC
    • Hanoi Office:No. 01 Thai Ha Street, Trung Liet Ward, Dong Da District, Ha Noi City.
    Công Ty Liên Doanh TNHH Dimerco Vietfracht
    Chào đón bạn đến với

    Công Ty Liên Doanh TNHH Dimerco Vietfracht

    Kinh doanh

    29-31 Đinh Bộ Lĩnh, Phường 24, Quận Bình Thạnh, TP Hồ Chí Minh

    Dimerco Vietfracht is an international logistics provider with nearly 50 employees working in major cities of country as Hanoi, Haiphong, Da Nang and Ho Chi Minh. We supply and com... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume