Tải app JobsGO

After Sales Service Team Leader

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm After Sales Service Team Leader đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.
    Việc làm tương tự

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Trưởng nhóm/Trưởng phòng

    Ngày đăng tuyển

    08/05/2018

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    5 - 10 năm

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 128 Thuy Khue, Ha Noi

    Việc làm Hà Nội

    Mô tả công việc

    • Lead the technicians & handle all customers technial requests/complaints
    • Supervise and organize technical training, installation, maintenance and repair of home appliances, sanitary product, furniture fittings and door hardware
    • Coordinate the daily tasks of the technical team
    • Monitors and evaluates the effectiveness of customer service operation.
    • Responsible for technicians and compliance with company procedures and policies.
    • Support sales people, customers, partners about technical issues
    • Attend and handle customers’ complaints on time with high professional manner
    • Provides hot-line and immediate support of a routine nature.
    • Responsible for coordination of customer complaint resolution and implementation of corrective actions
    • Provides product support, service information and instructions on how to use products correct to customers and ensures they receive the best possible service.
    • Responsible for service center as well as inventory management of spare parts and tools kept and handled by the service team
    • Deals with non-routine inquiries or complex service requests.
    • Keeps statistics of the service team and establishes and communicate internal benchmarking reports
    • Support in miscellaneous organizational and administrative tasks in regards to after sales operations
    • Support in doing installation/warranty/repair when necessary
    • Other jobs assignment by superior management.

    Yêu cầu công việc

    • Good technical knowledge and a sound understanding of customer service capabilities
    • Demonstrated experience in managing cross functional team with the ability to lead by example
    • Understanding of the marketplace and customer requirements with the ability to deliver customer satisfaction
    • Work independently and under high pressure
    • Good interpersonal and communication skills.
    • Good command of English
    • Computer literate (good skill in Microsoft Office, Words, PowerPoint and ERP software).

    Quyền lợi được hưởng

    • Thời gian thử việc: 60 days
    • Thời gian làm việc: 44 hours/ week
    • Cơ hội huấn luyện: Will be trained as needed
    • Đồng nghiệp: Supportive, friendly
    • Phúc lợi: Insurance 24 hours, 13th salary, Quaterly bonus, Yearly bonus
    • Phụ cấp khác: Lunch, gasoline, mobile phone fee
    • Ngày nghỉ: 15 days annual leave
    Công ty TNHH Häfele Việt Nam
    Tham gia vào đại gia đình

    Công ty TNHH Häfele Việt Nam

    Kinh doanh, Kiến trúc/Nội thất

    Lầu 3, Ree Tower, 9 Đoàn Văn Bơ, Quận 4, TP. Hồ Chí Minh

    100-200 nhân viên

    Thành lập năm 1923 tại thành phố Nagold, Đức, với những thành công trong lĩnh vực phụ kiện nội thất, phụ kiện công trình cao cấp và hệ thống khóa điện tử tiên tiến, Häfele ngày nay... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume