Quận Tân Bình 31/03/2024 Đến 20 triệu VNĐ
Quận Phú Nhuận 06/04/2024 Thỏa thuận
Huyện An Phú 11/04/2024 Thỏa thuận
Tân Bình 10/04/2024 Đến 3 triệu VNĐ
Quận Bình Thạnh 13/04/2024 2 - 3 triệu VNĐ
Quận Tân Phú 13/04/2024 Thỏa thuận
Hồ Chí Minh 19/04/2024 4 - 6 triệu VNĐ
Hồ Chí Minh 19/04/2024 3 - 4 triệu VNĐ
Thủ Đức 22/04/2024 Thỏa thuận
Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Ngày đăng tuyển
15/09/2017
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Cao Đẳng
Yêu cầu kinh nghiệm
1 - 2 năm
Địa điểm làm việc
⇒ Lô 3 Đường D4 Khu A5 KCN Tân Thới Hiệp, Phường Hiệp Thành, Quận 12, TP HCM
Việc làm Hồ Chí Minh- To serve drink and food for guests in the meeting rooms upon request and for BOD
- To buy fruit, nuts, cookies or any requested stuffs for the guests and for MC meeting
- To make a plan to purchase, to store and to supply stationaries & necessities for all departments.
- To source and purchase furniture for guests, devices or products needed for the 1‹itctien or other departments upon request from the Superior.
- To be responsible for sending and receiving the sample to (from) customers and suppliers. Make sure that all the shipping bills and invoices will be summarized and forwarded to the accounting department within the day.
- To monitor the desk phone cost and domestic posting cost. Make payment to the supplier at the end of each month.
- To search CVs of workers/seasonal workers on internet, interview via phone first, check the interview schedule and contact candidates for interview, arrange rooms for interview
- To update all documents related to the attendance check such as exit form, annual leave record sheet, etc.
- To update the list of new employees information.
- To assist with preparing gifts for: staffs resigned, staffs have new born baby, birthday gifts, staffs working with long time at OVL, etc.
- To assist with filing staff documents for HR dept.
- To control and monitor the usage of desk phones, photocopiers, printers, fax machine, call suppliers to fix when the machines do not work properly.
- To check and monitor the ink loaded each week, call supplier to load ink when it is run out, to summarize the number of ink loaded each month to make payment.
- To manage and order standby devices used for computer such as mouse, keyboard, headphone, socket, etc., make sure they are always available.
Other ad hoc Admin-HR assignments.
- Graduated in College
- Work experience: over 1-2 years
- Language skill: English level B
- Computer skill: word, excel
- Solve the work carefully, in detailed
- Understand clearly orders, instructions of working
- Need to communicate with local and foreign customers
Khu A5,KCN Tân Thới Hiệp, Phường Hiệp Thành, Quận 12, Tp HCM
100-200 nhân viên
Orana Việt Nam là công ty liên doanh giữa Orana A/S Đan Mạch và Công ty PCM Việt Nam được thành lập vào năm 2002. Thế mạnh của chúng tôi là được thừa hưởng một bề dày kinh nghiệm t... [Xem thêm]
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi