Tải app JobsGO

Admin Cum Assistant

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Admin Cum Assistant đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    02/08/2022

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 2 năm

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Đường số 12, Khu công nghiệp Đông Xuyên, P. Rạch Dừa

    Việc làm Bà Rịa - Vũng Tàu Việc làm TP Vũng Tàu

    Mô tả công việc

    1. Admin:
    a. Receive phone calls, answer queries from customers, record customers’ information and requirements, and transfer phone calls in an exact and timely manner.
    b. Welcome visitors, record visitors’ information and promptly inform relevant departments and staff on unscheduled guests and appointments with guests.
    c. Manage, receive information about booking conference rooms, training rooms;
    d. Arrange and prepare for BOD’s meetings.
    e. Manage documents, paper coming in and out, fax…
    f. Manage, procure, and monitor stationery expenses. Distribute stationery within the company (currently not managed properly but will need to be reorganized and managed properly).
    g. Participate in organizing company’s cultural activities, birthday information board.
    h. Monitor taxi bills, restaurant bills, hotels, water, stationery, express bills…; make payment requests.
    i. Update employees’ contact list and solve issues arisen.
    j. Manage, keep tidy and clean up the reception area and meeting room, ensure essential equipment for each area to create professional environment.
    k. Coordinate in making plan Company’s staff on business trips.
    2. Assistant:
    a. Coordinate with Company’s HR for booking ticket, transportation, hotels,… for Project & Services Director and project team members
    b. Assistant for Project & Services Director: meeting schedules monitor, clients business trip, claim,….
    c. Support project team for preparing company proposal, bidding document, official letter to clients, principals,…
    d. Other tasks as assigned by the Project & Services Director.

    Yêu cầu công việc

    - Age: 22 - 30.
    - Bachelor’s degree required.
    - At least 02 years of experience, experience in administration is a plus.
    - Fluent English (Listening - Speaking – Reading – Writing).
    - Well-organized and carefully
    - Have customer service skill and manner
    - Able to deal with difficult clients or customers (not everyone knows the manners rule)
    - Self-motivated
    - Good with computer systems
    - Have polished communication skills

    Quyền lợi được hưởng

    Healthcare package for employees (PVI, ...)
    Inhouse Training
    Full social insurance on the gross salary for all staff

    Công Ty TNHH Truong Dinh HOLDING
    Mời bạn đến làm việc ở

    Công Ty TNHH Truong Dinh HOLDING

    Ngân hàng/Chứng khoán/Đầu tư

    11B Nguyễn Bỉnh Khiêm, P. Bến Nghé, Q.1, Tp Hồ Chí Minh

    Công ty Truong Dinh Holding (TDH) được thành lập với mô hình Công ty mẹ để tập trung sức mạnh của toàn hệ thống về tài chính, về kinh nghiệm và hệ thống quản trị. TDH hiện nay có 6... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume