Tải app JobsGO

Project Manager

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Project Manager đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    17/11/2017

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 2 năm

    Địa điểm làm việc

    Mô tả công việc

    - Handle enquiries arising on a daily basis in the B2B area of global IT infrastructure or an IT platform.

    - Control project finance, schedule, resources, scope, issues, risks, quality, progress and changes throughout the lifecycle of the project. Assume responsibility of budgeting and tracking expenses

    - Provide excellent service for customers, receive enquiries from customers and provide solutions. In this position, it is mandatory to follow and support defined processes

    - Maintains and improves helpdesk service operations by monitoring system performance; identifying and resolving problems; managing system and process improvement and quality assurance programs. Work closely with Project manager of headquarter in Germany

    - Maintain 40% operator tasks while handling multiple internal and external production management tasks

    - Provide overall modern and friendly leadership for helpdesk operators, including hiring, orienting, training, assigning, coaching, counseling, and disciplining employees; administering scheduling systems; communicating job expectations; planning, monitoring, appraising, and reviewing job contributions; planning and reviewing compensation actions; enforcing policies and procedures

    - Responsible for information management to team members and to customers

    Yêu cầu công việc

    - Fluent in both written and verbal communication, especially in English and Chinese is a must

    - Proven experience as call center manager or similar position (at least 2 years).

    - Experience in customer service is required

    - Strong leadership, interviewing and training skills

    - Open-mindedness to the area of customer service and technical helpdesk

    - Knowledge of performance evaluation and customer service metrics

    - Excellent organizational skills with a problem-solving ability

    - Strong interpersonal skills to internal and external parties

    - Analytical skills, solution-driven

    - Process and service oriented thinking

    - Proficient in MS Office and call center equipment/software programs and willingness to deepen IT knowledge.

    - Work with minimal supervision

    Quyền lợi được hưởng

    - Benefits: follow labor rules, and more: party, sport activity, salary review, annual team building...
    - Healthcare for you and your family
    - Training opportunities

    Công ty TNHH DIGI-TEXX
    Tham gia vào đại gia đình

    Công ty TNHH DIGI-TEXX

    Công nghệ thông tin

    2nd Fl., ANNA Bldg., Quang Trung Software City, Dist. 12, HCMC, Vietnam

    >500 nhân viên

    Digi-Texx Vietnam, 100% vốn nước ngoài (CHLB Đức), đặt văn phòng tại Công Viên Phần Mềm Quang Trung. Lĩnh vực hoạt động của công ty bao gồm: phát triển phần mềm, dịch vụ số hóa dữ... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume