Tải app JobsGO

Payroll Specialist

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Payroll Specialist đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    08/11/2017

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    3 - 4 năm

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Tầng 7, Tòa nhà ETown, 364 Cộng Hòa, Quận Tân Bình

    Việc làm Hồ Chí Minh

    Mô tả công việc

    • Identify legal requirements and government reporting regulations affecting payroll and benefits; ensure policies, procedures and reporting are in compliance
    • Provide superior service in response to employee inquiries regarding payroll and benefits; conduct employee benefits info sessions
    • Work closely with accounting staff to ensure accuracy of payroll, labor costing, and employee benefits postings to the general ledger
    • Serve as liaison with payroll and benefits providers
    • Compile and interpret financial payroll and labor cost data and assist management in making strategic decisions
    • Identify, recommend and implement improved reporting and processes
    • Work on special initiatives from analytical projects to employee communications
    • Send payroll instructions to regional payroll team
    • Manage workflow to ensure all payroll transactions are processed accurately and timely
    • Reconcile payroll prior to transmission and validate confirmed reports
    • Understand proper taxation of employer paid benefits
    • Execute Kronos time and attendance processing and interface with payroll

    Other HR activities: Expats' administration & HR KPI related tasks
    - Be supportive and the backup person of HR personnel on employee/expats benefits if needed
    - HR and other accounting duties as assigned
    - Attend all HR KPI related tasks as required

    Yêu cầu công việc

    Education: Bachelor’s degree or equivalent experience and training that provides knowledge, skills and abilities required 
    Working Experience:
    • Minimum of 3 years of relevant experience in payroll
    • Previous accounting systems, HRIS and/or employee benefits experience is a plus
    • Exceptional analytical, problem solving, time management and computer skills
    • Excellent interpersonal and written communication skills
    • Demonstrated ability to work in a fast-paced, team environment
    • Motivated and driven personality
    Business Understanding
    Others (e.g. language skills, technical skills):
    • TOEIC Intermediate level 650
    • PC Software Literacy: Words, Excel, Power point
    • Good communication skill (influence & convincing)
    • Passionate, Commitment, Understanding of Business
    • Result-oriented, Market knowledge

    Quyền lợi được hưởng

    13 Month Salary
     
    Phone Allowance
     
    Gasoline vouchers
    Chào đón bạn đến với

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume