Tải app JobsGO

HR Assistant

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm HR Assistant đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    15/12/2017

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    2 - 3 năm

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Đường 4&5 KCN Đồng Văn 2, Thị trấn Đồng Văn, Huyện Duy Tiên

    Việc làm Hà Nam

    Mô tả công việc

    • Post all the jobs (internally via email and notice board, on recruitment websites, to the neighbor public).
    • Search, screen candidates and manage the candidate database.
    • Arrange all the interviews: Office (Empl) interview, Operator mass interview.
    • Manage the interview record database for Operator and support the HR Executive in recording the interview reports and 
    send the interview result to all candidates.
    • Input the software modules of Employee Centre, Personnel Management in HR system (except for the infotype of salary), 
    also support and later manage the HR Master list (except for the info type of salary).
    • Handle the HR admin job tasks in.
    - On-board process: make the welcome pack ready for new employee, take picture of new employees and send 
    together with New Comer Information List to Facilities for printing Employee Card
    - Medical check-up: Annual check-up
    - Talent resourcing projects: Job Fairs, Career Days, Advertisement etc.
    - Printing job: HR filing system, materials for Notice board
    - Translation job: all materials in HR-Admin
    - Staff activities: together with HR members to deliver gifts, organize events etc.
    - Circulate HR documents
    • Support and later handle the stationery supplies.
    • Support and later handle the 3rd party printing service: business cards, envelope, newsletter, EHB, job ads etc. 
    • Support Receptionist in services to employees on business trips and visitors, guests. 
    • Check the quality of 3rd party service in Pantry, Office, Dormitory, Meeting rooms, Reception. 
    • Follow up with the Audit relating to 5S, safety in all the above areas and HR recording system
    • Back up for Receptionist
    • Other work assigned by manager.

    Yêu cầu công việc

    Experience: At least 2 year working experience in HR field in Manufacturing companies.

    Competencies: 
    Skills : Basic computer skills, Good English
    Personality : Good communicator, Assertive, Drive, Fair, Patient, Responsible 
    Must adopt a practical approach towards work
    Must be methodical
    Good problem solving skills

    Quyền lợi được hưởng

    Transportion from Hanoi
     
    Free Lunch
     
    Professional & Friendly working enviroment
    Công ty TNHH Gentherm Việt Nam
    Mời bạn đến làm việc ở

    Công ty TNHH Gentherm Việt Nam

    Sản xuất/Vận hành sản xuất

    KCN Đồng Văn II, Thị trấn Đồng Văn, Huyện Duy Tiên, Hà Nam

    >500 nhân viên

    Công ty TNHH Gentherm Việt Nam thuộc tập đoàn đa quốc gia Gentherm có trụ sở tại Mỹ. Năm 2014, Gentherm đứng thứ 2 trong danh sách Forbes 100 Công ty nhỏ tốt nhất tại Mỹ, đứng thứ... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume