Tải app JobsGO

QC Manager ( Electronics; USD1000; Thai Nguyen )

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương 17 - 20 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm QC Manager ( Electronics; USD1000; Thai Nguyen ) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Trưởng nhóm/Trưởng phòng

    Ngày đăng tuyển

    28/11/2017

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    3 - 5 năm

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh Tiếng Trung Tiếng Trung

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Tp. Thái Nguyên

    Việc làm Thái Nguyên

    Mô tả công việc

    Our client is a foreign manufacturing company, now is looking for a QC Manager working in Thai Nguyen province as detail:
    - Responsibility and full competence in quality management such as planning, auditing, testing and monitoring with continuous usage of known quality methods and practice on both national and international levels;

    - Implementation of process audit, process verification on sub-suppliers and clustering results after customer specialties;

    - Coordination between interface partners and production, good communication with suppliers and customers, regularly attend tripartite meeting customers or suppliers;

    - Responsible for the operation and management of the whole project case;

    - Responsible for the quality assure and control of the whole process;

    - Operation plan, distribution operators and equipments, to ensure efficiency in the company

    - Responsible for on-site supervision and guidance of the process, promote standardization of the

    management, control the scene job specifications and job quality;

    - Responsible for on-site staff of working process training, technical training and safety education, control their operating skills and safety consciousness;

    - Responsible for on-site maintenance of customer relationships, to comply with the requirements of the clients for operation, meet the dynamic demand of customer, and timely feedback the daily job to the customer;

    - Responsible for on-site quality problem and efficiency analysis, formulation and implementation of corrective and preventive actions;

    - Responsible for the timely solution in the work process of abnormal situation and emergency, coordinate the relationship with other related departments;

    - Can support for Malaysia and Indonesia follow company requirement

    Yêu cầu công việc

    - Male, over 30 years old

    - Have 4 - 5 working experience in the field of electronic components manufacturing

    - At least 1 year of work experience in the same position or in a long time Sup position

    - English or Chinese good .

    Quyền lợi được hưởng

    - Thỏa thuận khi trao đổi

    Công ty TNHH SHR Việt nam
    Mời bạn đến làm việc ở

    Công ty TNHH SHR Việt nam

    Kinh doanh

    Tầng 9 tòa nhà Sky City, 88 Láng Hạ, Đống Đa, Hà Nội

    50-100 nhân viên

    Công ty TNHH SHR Việt nam được thành lập năm 2016 có trụ sở tại Tổ 3 thị trấn trang Minh, Mê Linh, Hà Nội và VP Đại điện tại Tầng 9 tòa nhá Sky City, 88 Láng Hạ, Đống Đa, Hà nội".... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume