QC Customer Support

Nhà tuyển dụng ACE Antenna
Thời gian kết thúc 30/12/2017
Thu Nhập 7 - 10 triệu VNĐ hot
Deal with all quality related issues for Customers. Analyze causes of problems, make report, send to customer. Prepare, review, submit Corrective Actions as customers’s requirements.
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Cao Đẳng
Tính chất công việc
Toàn thời gian
Địa điểm làm việc
Kỹ năng yêu cầu
Tin học văn phòng , Giao tiếp
Yêu cầu kinh nghiệm
1 - 2 năm
  • Mô tả công việc:

    - Deal with all quality related issues for Customers.
    - Analyze causes of problems, make report, send to customer.
    - Prepare, review, submit Corrective Actions as customers’s requirements.
    - Improve customers satisfaction with the best quality activities.
    - Keep in touch with customers.
    - Other assigned by the QA / QC Manager / Advisor.
    - Details will be discussed more within the interview.

  • Yêu cầu công việc:

    - University and above graduation, with major in engineering (Electronics / Telecommunication is preffered).
    - Or: Over 1 years in QC will get the plus (Japanese CS position).
    - Or: At least 3 years in CS experience (English CS position).
    - Familiar with MS Office.
    - Good at English or Japanese (N2 level)
    - Good command of Korean will get the highest point.

  • Quyền lợi được hưởng (ngoài lương):

    - Lương thỏa thuận, 400~900USSD, tùy theo năng lực
    - Làm theo giờ hành chính tại các phòng: Hành chính – Nhân sự / Quản lý chất lượng (có thể tăng ca), sử dụng xe đưa đón hàng ngày.
    - Thưởng dịp Lễ, Tết, lương tháng 13, sinh nhật; hiếu-hỷ…

Việc làm đề xuất cho bạn
Việc làm theo ngành nghề